پرچم امام حسین

خرید پرچم امام حسین

امروزه بسیاری از عاشقان امام حسین (ع) تصمیم می گیرند پرچم بخرند. آن را پشت ماشین یا حتی در خانه خود داشته باشند. یا حتی با خرید پرچم امام حسین در مراسمات از آن استفاده کنند.

اما این افراد نمی دانند که کدام جنس را بخرند. یا باید چه قیمتی را برای خرید پرچم  بپردازند. اما به راحتی شما می توانید از نوع جنس، کیفیت و قیمت آن به صورت کامل با خبر شده و سپس اقدام به خرید پرچم کنید.

 سایت دنیای پرچم تمام این اطلاعات را در اختیار شما می گذارد. سایت ما به طور کلی تخصص در زمینه فروش پرچم های مذهبی دارد. قیمت مناسب، کیفیت بالا و ارسال محصول در سریع ترین زمان ممکنصورت می گیرد.

اگر قصد خرید پرچم امام حسین را دارید حتما به سایت دنیای پرچم مراجعه کنید؛ این سایت انواع و اقسام مدل پرچم های مذهبی را در سایز های بزرگ، کوچک و متوسط دارد و شما می توانید قبل از خرید از کیفیت جنس اطمینان حاصل کنید.

روز ها که اکثر مردم می توانند وسایل مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی و بدون نیاز به رفتن جایی بخرند، طبیعی است که خرید اینترنتی وسایل را انتخاب کنند. دیگر به بیرون نمیروند. پرچم نیز یکی از وسایلی است که شما در زمان محرم و دیگر مناسب های مذهبی، به صورت اینترنتی می توانید خرید کنید. بدون نیاز به انجام کاری، آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

چگونه می توانیم پرچم را از سایت شما خریداری کنیم؟

خرید پرچم امام حسین

شما می توانید قبل از اقدام کردن برای خرید پرچم عکس آن را به صورت png  در سایت مشاهده کنید.  از کیفیت آن مطلع شده تا بتوانید با خیال آسوده خرید کنید.

انواع سایز های پرچم بزرگ ، کوچک و متوسط وجود دارد. دست شما برای خرید و انتخاب آن باز است. هر ساله پرچم فروش خوبی در جای جای جهان اسلامی دارد. همواره عاشقان امام به هر صورتی که باشد پرچم را خریداری می کنند. آنها به آن ارادت ویژه ای دارند.

شما اگر دوست ندارید پرچم  را بخرید، می توانید از نقاشان بخواهید که پرچم نقاشی اش را برای شما بکشند. در نتیجه دیگر نیازی به گرفتن پرچم 4 متری امام حسین (ع) نیست.

چرا پرچم امام حسین (ع) به رنگ قرمز است؟

از قدیم الایام و به ویژه در میان عرب ها رسم بر این بود که اگر خون کسی به نا حق ریخته شود و آن شخص به حق واقعی خودش نرسد و همچنین انتقام آن به شکل کامل گرفته نمی شد، پرچم سرخی بر سر مزار او میزاشتند. اکنون هدف و منظور قرمز بودن پرچم هم همین است. امام حسین به صورت بسیار مظلومانه به شهادت رسیدند. همچنین به نا حق خون این حضرت بر زمین ریخته شد.

قرمز بودن پرچم یعنی این که خدا منتقم خون این حضرت است. هیچ کس غیر از خدا نمی تواند آن طور که شایسته ریخته شدن نا حق خون امام حسین (ع) می باشد، انتقام این بزرگوار را بگیرد.

از طرفی دیگر می توان گفت این پرچم به رنگ قرمز است تا به همه عاشقان این حضرت بفهماند که او با چه مظلومیتی به شهادت رسید. آن ها هم باید مثل امام حسین همواره آماده فداکاری و جهاد در راه خداوند متعال باشند.

اما لازم به ذکر است که پرچم امام حسین قرمز نیست همواره و در ماه پرچم امام حسین تعویض می شود و به رنگ مشکی در می آید.

پرچم امام حسین دیجی کالا

اگر سری به سایت های مختلف در زمینه پرچم بزنید، متوجه می شوید که سفارش هایی از تمام استان های ایران برای خرید پرچم فرستاده می شود. شما می توانید با نگاهی کوتاه به سایت دیجی کالا و قسمت فروش پرچم ببینید که مشتاقان امام حسین و پرچم امام حسین حاضرند چه کار هایی برای این حضرت بزرگوار انجام دهند.

همانطور که گفته شد پرچم فروش زیادی در سراسر جهان دارد. حتی در کشور های اروپایی نیز خریداری می شود.

چرا خرید پرچم را از دنیای پرچم انجام دهیم؟

سایت های زیادی مثل دیجی کالا و … برای خرید پرچم امام حسی وجود دارد. ولی سوال اینجاست که چرا بهتر است پرچم را از سایت دنیای پرچم انجام دهید؟

پاسخ این سوال ساده است. چون ما مستقیما پرچم ها را تولید میکنیم. شما با قیمت کمتر و با کیفیت بهتر تهیه میکنید. بر خلاف بسیاری سایت های دیگر که به صورت واسطه ای پرچم را از ما خریداری و با قیمت های بالاتر به فروش میرسانند.

دنیای پرچم

اطلاعاتی درباره پرچم

پرچم امام حسین هر ماه از سال تعویض می شود. به عبارتی دیگر این کار 12 بار در سال تعویض می شود. همه زائران و عاشقان امام حسین (ع) آن را بسیار گرامی می دارند.

طول این پرچم بیشتر از 3 متر و 90 سانتی متر و عرض آن به بیشتر از 2 متر و 95 سانتی متر می رسد. پرچم شکوه و جلوه خاصی را به کربلا می بخشد. همانطور که گفته شد از این حیث پرچم امام حسین بزرگ است و نمی توان گفت حدودا 4 متر طول پرچم، کم می باشد.

جنس نخ های این پرچم بسیار مرغوب و با کیفیت است و از نخ های کره ای و ژاپنی در ساخت پرچم امام حسین به کار رفته است. پرچم امام حسین و همه پرچم هایی که در سراسر کربلا مربوط به مراسم مذهبی و محرم می بینید، توسط آستان قدس حسینی دوخته و پخش شده است.

پرچم امام حسین گیف

زمان محرم به راحتی می توانید فضای مجازی را مشاهده کنید که پر از عکس، فیلم و گیف هایی است که پرچم امام حسین در آن ها وجود دارد و باید بگوییم در فضای مجازی هم مردم ایران و جهان اسلام عشق و علاقه خود را نسبت به امام حسین (ع) ابراز می کنند.

برخی از صاحبان کانال و گروه های فضای مجازی نیز عکس کانال یا فضای کانال خود را به احترام امام حسین به رنگ قرمز یا سیاه در می آورند تا به بقیه بفهمانند که در غم شهادت امام حسین به سوگ نشسته اند.

سایت ما در زمینه فروش پرچم های مذهبی، پرچم امام حسین و دیگر پرچم های اسلامی در ایران زبان زد خاص و عام است و می توان گفت یکی از بزرگترین سایت های فروش پرچم بدون بزرگنمایی، سایت ما است و خوشحالیم از اینکه می توانیم به شما خدمتی ارائه دهیم.