Uncategorized

انواع پرچم کدام است و چگونه می توان با بهترین قیمت خریداری کرد؟

انواع-پرچم-کدام-است

انواع پرچم – افراد زیادی وجود دارند که حداقل یک پرچم در خانه خود نگهداری می کنند. ممکن است این پرچم، پرچم ایران باشد. اما پرچم تیم های فوتبالی مانند پرچم پرسپولیس و پرچم استقلال نیز در خانه برخی این تیم ها وجود دارد. بدون شک داشتن و خرید پرچم ایران یا حتی خرید پرچم پرسپولیس و استقلال می تواند حس خوبی به برخی از افراد بدهد.

شما می توانید در مجالس ماه محرم پرچم مذهبی یا انواع پرچم هیئت را مشاهده کنید. در سفارت کشور های مختلف نیز می توانید پرچم کشور ها را مشاهده کنید. هنگام میهمانی ها و مراسمات خارجی پرچم تشریفات را ببینید.

در این مقاله قصد داریم درباره انواع پرچم توضیحاتی را ارائه دهیم. همچنین به شما بگوییم که چگونه می توانید پرچم را با بهترین قیمت خریداری کنید.

انواع پرچم

به طور کلی در دنیای امروزه پرچم های زیادی وجود دارند. اما سه نوع از این پرچم ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. می توان برخی از آن ها را در تلویزیون و مکان های دیگر مشاهده کرد.

پرچم رومیزی

همانطور که از اسم پرچم رومیزی مشخص است، این پرچم ها برای قرار گرفتن بر روی میز مناسب هستند. می توانید با مراجعه به یک شرکت، نمونه هایی از پرچم رومیزی با سایز های کوچک مشاهده کنید.

امروزه می توانید انواع پرچم رومیزی با طرح های مختلف مانند پرچم استقلال ، پرچم پرسپولیس ، پرچم ایران و دیگر طرح ها ببینید.

استفاده از پایه های سنگی در پرچم رومیزی ، جلوه بسیار زیبایی به این نوع از پرچم ها می دهد. می توان گفت یکی از پر فروش ترین پرچم ها، همین پرچم رومیزی می باشد. دلیل پر فروشی آن نیز زیبایی در طراحی و استفاده از پایه های سنگی بسیار زیبا خواهد بود.

پرچم رومیزی در جنس های مختلف مانند ساتن که یکی از پرفروش ترین پرچم های رومیزی می باشد، لیزری که یکی از مدرن ترین و بروز ترین پرچم های موجود در بین پرچم رومیزی خواهد بود و همچنین یادبود و تی شکل وجود دارد که می توانید در سایت های فروش پرچم به صورت آنلاین و یا مراجعه به پرچم فروشی های سطح شهر، آن ها را مشاهده کنید.

پرچم تشریفات

پرچم تشریفات نیز یکی از معروف ترین انواع پرچم می باشد. پرچم تشریفات به پرچم هایی گفته می شوند که به صورت ایستاده در اتاق و یا دفاتر قرار داده می شود. این نوع پرچم تقریبا از ارتفاع بالایی برخوردار است.

پرچم تشریفات در جنس های مختلف مانند ساتن، جیر و لیزری در سطح کشور قابل خرید و مشاهده خواهد بود.

پرچم تشریفات جنس ساتن یکی از سنگین ترین پرچم های موجود در ایران می باشد. شما می توانید در برخی از شرکت ها و کارخانجات در ایران، این جنس را در قالب پرچم ایران و یا نماد آن کارخانه ببینید.

پرچم تشریفات جنس جیر نیز یکی از پر استفاده ترین و پر فروش ترین پرچم ها می باشد. در برخی از نشست هایی که بین دو کشور انجام می شود، می توانید این جنس پرچم را در قالب پرچم کشور ها مشاهده کنید.

پرچم تشریفات لیزری نیز دیگر جنس پرچم تشریفات می باشد که بستگی به نوع انتخاب فرد می تواند وزنی سنگین یا سبک داشته باشد. استفاده از این نوع پرچم ها به دلیل اینکه استایل بسیار خوبی دارند، می تواند جلوه بسیار زیبایی به اتاق یا دفتر کار شما بدهد. یکی از ویژگی های این جنس پرچم که می تواند وجه تمایز آن با دیگر پرچم ها باشد، نداشتن قابلیت چاپ دو رو می باشد. یعنی شما نمی توانید طرح مد نظر خود را بر روی پرچم تشریفات با جنس لیزری به صورت دو رو چاپ نمایید.

پرچم اهتزاز

پرچم اهتزاز یکی دیگر از انواع پرچم های موجود در ایران می باشد. می توانید آن را در مکان های بزرگ مانند استادیوم یا جشن های بسیار بزرگ و حتی میدان های برخی از شهر ها مشاهده کنید.

سایز این پرچم به دلیل نوع استفاده آن بزرگ می باشد. برای مثال شما می توانید در ورزشگاه ها پرچم اهتزاز را با طرح پرچم ایران مشاهده کنید. یا برخی از تیم های فوتبال مانند پرچم پرسپولیس و پرچم استقلال از این نوع پرچم استفاده می کنند.

هنگام ماه محرم نیز پرچم عزاداری مربوط به آن به اهتزاز در می آید که از همین نوع پرچم می باشد.

به طور کلی همه پرچم کشور ها که هنگام پیروزی و خواندن سرود ملی آن ها به اهتزاز در می آید، از همین نوع پرچم می باشد. شما می توانید عظمت و شکوه این پرچم ها را هنگام وزیدن باد و به اهتزاز در آمدن آن ها مشاهده کنید.

چگونه می توان با بهترین قیمت انواع پرچم را خریداری کرد؟

به طور کلی شما دو راه برای خرید انواع پرچم پیش رو دارید. امروزه مغازه های پرچم فروشی در سطح کشور فعالیت می کنند. شما می توانید با مراجعه به این مغازه ها، پرچم مورد نظر خود را خریداری کنید. اما قیمتی که فروشنده های پرچم می گویند، بستگی به جنس، طرح و حتی نوع پرچم دارد. شما نمی توانید بگویید که یک مغازه پرچم فروشی گران فروش است و مغازه دیگر پرچم های خود را ارزان تر از بازار به فروش می رساند.

اما راه دوم که بسیار راحت تر می باشد، مراجعه به سایت های فروش پرچم به صورت آنلاین است. امروزه افراد زیادی برای خرید پرچم به این سایت های فروش پرچم به صورت آنلاین مراجعه می کنند. میتوانید بعد از بررسی کامل پرچم و مقایسه قیمت های آن ها با سایت های دیگر، اقدام به خرید پرچم  کنید.

 راه دوم راه آسان تر و البته کم دردسر تری می باشد. دست شما برای انتخاب باز است. زیرا می توانید طرح های بسیار بیشتری را مشاهده کنید. قیمت ها را به راحتی بررسی کنید.  توضیحات بسیار کامل تری را نسبت به پرچم مورد نظر خود بخوانید.

جمع بندی نهایی

استفاده از یک پرچم می تواند نمای بسیار زیبایی به اتاق کار، مراسم و هر مجلسی که قرار است برگزار کنید بدهد و باعث اعتبار بخشیدن به یک شرکت، کارخانه یا کسب و کار شود.

امروزه اکثر شرکت ها و کارخانه جات، لوگوی خود را بر روی پرچم ها چاپ می کنند و آن را در جایی از شرکت و کارخانه قرار می دهند که قابل مشاهده برای همه کارکنان و مراجعه کنندگان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید