Uncategorized

هویت سازمانی، خرید و چاپ پرچم

هویت سازمانی، خرید و چاپ پرچم

بدون شک هر سازمان و شرکتی دارای هویت مخصوص به خودش است. این هویت با توجه به رعایت قوانین و اصولی نا نوشته به دست می آید. همچنین هویت سازمانی هر سازمان با سازمان دیگر متفاوت است.

داشتن هویت در هر سازمان امری اجباری است. در واقع سازمانی نمی تواند بگوید که فاقد هویت است و نمی خواهد این قوانین را جدی بگیرد. بدون شک اگر این راه را در پیش بگیرد، جز خراب شدن دید مردم نسبت به آن سازمان، نتیجه دیگری در پی نخواهد داشت.

به دست آوردن هویت سازمانی

بدون شک به دست آوردن هویت سازمانی برای هر سازمان عاملی مهم و حیاتی است. خرید و چاپ پرچم برای یک سازمان که لوگو و نماد آن سازمان نیز بر روی پرچم تشریفات یا رومیزی قرار گیرد، می تواند کمک بسیار زیادی به شکل گیری و یا تغییر هویت سازمانی یک سازمان کند.

البته لازم به ذکر است که وقتی می گوییم تغییر هویت سازمانی یک سازمان، یعنی هویت سازمانی آن سازمان به سمت جلو و رو به پیشرفت باشد نه اینکه از مسیر درست خارج شود و پرچم مانع این کار باشد.

از آن جایی که مهم ترین و اصلی ترین عامل شکل گیری و تغیر هویت سازمانی یک سازمان چاپ و خرید پرچم و سپس استفاده از آن در محیط کاری می باشد، قرار است در ادامه توضیحاتی را در این باره به شما ارائه کنیم.

تاثیر پرچم بر روی شکل گیری هویت سازمانی

پرچم ها تاثیر گذار ترین عامل بر روی شکل گیری هویت سازمانی یک سازمان می باشند. به عبارتی دیگر زمانی که یک سازمان اقدام به چاپ پرچم و چاپ عکس و نماد یا لوگوی خود بر روی یک پرچم می کند، بدون شک قصد دارد آن را در محیط و دفاتر سازمان استفاده کند.

استفاده از پرچمی که بر روی آن نماد و لوگوی یک شرکت یا سازمان باشد، اهمیت بسیار زیادی دارد. لوگوی چاپ شده روی پرچم بدون شک توجه هر فرد مراجعه کننده ای را جلب خواهد کرد.

هویت سازمانی، خرید و چاپ پرچم

برای مثال نقش چاپ پرچم تشریفات در نشست سران کشور ها بسیار با اهمیت است. حتما مشاهده کردید که در این نشست ها پرچم کشور ها بر روی پرچم تشریفات چاپ و مورد استفاده قرار گرفته است.

چرا پرچم بر روی هویت سازمانی تاثیر گذار است؟

همانطور که گفته شد رئیس سازمان یا شرکت قابلیت این را دارد که بر روی پرچم تشریفات یا پرچم رومیزی نماد شرکت و سازمان خود را چاپ کند و یا با استفاده از چاپ عکس سازمان و یا شخص بر روی این پرچم ها، ساختار جدیدی را برای شرکت به وجود بیاورد.

بدون شک پرچم تشریفات به دلیل ارتفاع بلندی که دارد، در صورت قرار گیری در دفتر مدیریت و دیگر دفاتر یک سازمان، می تواند نشان همبستگی و اتحاد اعضای شرکت باشد و باعث شود تا مراجعه کنندگان، نگاه متفاوتی را به شرکت داشته باشند.  همین امر موجب می شود تا هویت سازمانی یک سازمان به صورت جدی شکل بگیرد و به سمت درست هدایت شود.

چگونه پرچم را سفارش دهیم؟

شما برای سفارش چاپ پرچم نیاز به انجام کار خاصی ندارید. به راحتی می توانید در خانه بنشینید و به یکی از سایت های موجود چاپ پرچم در اینترنت مراجعه کنید. طرح خود را برای چاپ پرچم تشریفات و یا چاپ پرچم رومیزی به آن ها داده تا سفارش انجام شود.

آن ها نیز با توجه به زمان تعیین شده، اقدام به چاپ پرچم شما خواهند کرد. بعد از دریافت مبلغ معین شده، پرچم چاپ شده را با استفاده از پیک به در خانه شما ارسال خواهند کرد.

برخی سایت های چاپ پرچم تهران ، فقط در این شهر فعالیت دارند و نمی توانند سفارشات افراد سراسر ایران را قبول کنند. اگر کار شما عجله ای است و قصد دارید پرچم را در مدت زمان سریع تری دریافت کنید، می توانید با درخواست دادن چاپ پرچم فوری به سایت مد نظر، مبلغ بیشتری پرداخت کنید. در این صورت  پرچم را در مدت زمان سریعتری دریافت می کنید.

قیمت چاپ پرچم در سایت های مختلف، متفاوت می باشد. این تفاوت قیمت به دلیل تنوع در جنس، طرح و حتی مدت زمان خواهد بود. باید گفت هر سایت با توجه به زحمتی که می کشد، پول دریافت خواهد کرد.

انواع پرچم

پرچم تشریفات

پرچم ها انواع زیادی دارند. اما دو الی سه نوع از آن ها تاثیر زیادی در شکل گیری هویت سازمانی خواهد داشت. برای مثال خرید و چاپ پرچم تشریفات که توضیحاتی هم درباره آن ارائه شد، یکی از انواع پرچم ها می باشد که به دلیل ارتفاع و در چشم بودن، تاثیر زیادی در شکل گیری هویت سازمانی و تبلیغات یک شرکت خواهد داشت.

پرچم رومیزی

خرید پرچم رومیزی نیز یکی از عواملی است که می تواند تاثیر چشمگیری روی شکل گیری هویت سازمانی بگذارد. پرچم رومیزی به پرچمهای کوچکی گفته میشود که امروزه میتوانید بر روی میز کار مدیران و کارکنان یک اداره ببینید.

معمولا بر روی پرچم های رومیزی نماد شرکت، پرچم ایران و یا عکس پرسنل قرار می گیرد. این امر باعث می شود شرکت از نظم ظاهری خاصی برخوردار باشد و در نگاه مراجعه کننده نیز این نظم به چشم بیاید.

پرچم ایران

پرچم کشور ها

نوع دیگر پرچم که در مراسمات برون مرزی مورد استفاده قرار می گیرد، پرچم کشور ها می باشد. پرچم کشور های مختلفی که در نشست حاضر هستند، به صورت جداگانه بر روی پرچم تشریفات چاپ می شوند.

برخی هتل های بین المللی نیز از این پرچم ها استفاده می کنند. جزو الزامات یک هتل یا  آژانسهای هواپیمایی، داشتن پرچم کشورها و وجود آنها در دفتر کار در دید عموم است.

خرید و چاپ پرچم به صورت آنلاین

شما برای خرید و سفارش چاپ پرچم نیازی به رفتن مغازه به صورت حضوری ندارید. شما به راحتی می توانید با مراجعه به سایت دنیای پرچم مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری نمایید. و یا با ارسال طرح خود، اقدام به ثبت سفارش چاپ پرچم کنید.

امروزه افراد زیادی برای خرید پرچم در ایام ورزشی و مسابقات به سایت فروش پرچم آنلاین مراجعه می کنند. همچنین در ایام سوگواری و عزاداری نیز افراد زیادی برای سفارش چاپ پرچم محرم و یا خرید پرچم هیئت ، خرید پرچم عزاداری و خرید پرچم مذهبی وارد سایت های فروش پرچم آنلاین می شوند.

وجود سایت های فروش پرچم به صورت آنلاین باعث راحتی حال خریداران پرچم شده است و برخی از این سایت ها نیز به صورت انحصاری ( با توجه به طرح درخواست شما ) اقدام به تولید پرچم می کنند و آن را به دست شما می رسانند.

دیدگاهتان را بنویسید