پرچم

پرچم محرم عاشورا

خرید پرچم امام حسین
پرچم محرم

پرچم محرم عاشورا – پرچم محرم یکی از عناصر اصلی در ماه محرم می باشد. شما می توانید پرچم امام حسین را سر در هر هیئت و مسجدی مشاهده کنید. با دیدن این پرچم از شکوه و عظمت آن لذت ببرید.

شما می توانید با مراجعه به سایت دنیای پرچم ، پرچم محرم عاشورا خرید کنید. بعد از گذشت زمانی آن را دم در خانه خود تحویل بگیرید.

پرچم محرم عاشورا در جنس های مختلف، ابعاد متفاوت و مدل های متنوع ساخته می شود. جنس برخی از پرچم های محرم از شانل می باشد که جنس خوب و مقاومی است. ابعاد آن ها هم بستگی به درخواست شما دارد. از 5 در 10 سانتی متر گرفته تا بیشتر از 3 در 4 متر در بازار ایران موجود می باشد. شما می توانید با مراجعه به پرچم محرم فروشی ها یا سایت های پرچم محرم فروش اقدام به خرید پرچم محرم کنید.

برخی از پرچم های محرم پایه ندارند. برخی ها پایه دارند. بعضی از آن ها میله ندارد. بعضی از آن ها میله دارند. برخی های قابل شستشو هستند. برخی ها نیستند. تعدادی از مردم پرچم محرم لایه باز را می پسندند. برخی هم مدل و جور دیگر پرچم محرم را دوست دارند. به همین دلیل است که می گوییم در انواع و اقسام مختلف پرچم محرم در فروشگاه های پرچم محرم فروشی وجود دارند.

اما یکی از معروف ترین پرچم محرم ها در سراسر دنیا، پرچم محرم طرح اشک یا پرچم محرم یا حسین ( روی پرچم نوشته شده است ) می باشد که در بازار های کربلا و ایران به صورت انبوه وجود دارند.

چرا رنگ پرچم محرم مشکی می باشد؟

رنگ سیاه نشانه غم و عزا می باشد. به همین دلیل است که اکثر پرچم های ماه محرم رنگ زمینه سیاه دارند. به عبارتی دیگر تیره هستند. هر چند که در کنار رنگ مشکی از رنگ های سبز، قرمز و حتی قهوه ای نیز استفاده می شود. روی آن ها نوشته های یا حسین، یا حسین مظلوم و یا حسین شهید نیز دیده می شود.

خرید پرچم محرم

شما برای خرید پرچم محرم یا پرچم امام حسین فقط باید به سایت دنیای پرچم بروید. از آن جا پرچم محرم یا هر پرچم مذهبی دیگر را به صورت خرید آنلاین در خواست دهید. در سریع ترین زمان ممکن و بهترین کیفیت به دست شما مشتریان گرامی برسد.

بسیاری از مردم، پیر و جوان و زن و مرد به منظور خرید پرچم محرم امام حسین برای ماشین های خود اقدام و سفارش خود را ثبت می کنند.

پرچم محرم یا حسین

پرچم های محرم فقط با نوشته های یا حسین، یا حسین شهید و یا حسین مظلوم نیست. بلکه پرچم های مذهبی و پرچم محرمی وجود دارند که روی آن ها یا عباس، یا علمدار کربلا، یا رقیه، یا فاطمه و یا زینب نیز نوشته شده است. می توانید آن ها را از سایت ما به صورت خرید آنلاین سفارش دهید. یا از پرچم محرم فروشی های سراسر کشور خریداری کنید.

سایت ما در زمینه فروش پرچم محرم و پرچم های مذهبی تجربه و سابقه زیادی دارد. می توان گفت یکی از با سابقه ترین سایت های فروش پرچم محرم و دیگر پرچم های مذهبی می باشد. از نظر کیفیت و سرعت ارسال خیال شما مشتریان گرامی راحت باشد.

لازم به ذکر است پرچم محرم طرح اشک یکی از پر فروش ترین طرح های پرچم محرم است که در بازار پرچم فروشی ایران و سایت های آنلاین پرچم مذهبی فروشی وجود دارد و انصافا هم از شکوه و زیبایی بسیار خاصی برخوردار است.

فروش پرچم محرم

مغازه های زیادی در سراسر کشور وجود دارند که به فروش پرچم های مذهبی و هر نوع پرچمی روی آوردند و می توان گفت سر آن ها در ماه محرم شلوغ تر از دیگر ماه ها می باشد.

اگر شما نمی خواهید یا نمی توانید به این مغازه ها بروید، بسیار راحت می توانید از طریق اینترنت وارد سایت ما شوید و بعد از دیدن عکس پرچم های متنوع مربوط به محرم با فرمت png و اطمینان حاصل کردن از کیفیت آن، نسبت به ثبت سفارش و خرید آن اقدام نمایید.

ما ارسال سفارش را ضمانت می کنیم و تضمین می دهیم که بعد از ثبت سفارش شما، محصول را بهترین کیفیت و سریع ترین زمان ممکن به شما تحویل دهیم و از این بابت به هیچ عنوان نگران نباشید.

پرچم محرم مهم ترین وسیله ماه محرم

امکان ندارد که به هیئت، مسجد یا مراسم مذهبی در ماه محرم رفته باشید و پرچم محرمی در آن جا نباشد؛ پرچم محرم در تمامی مساجد و هیئت های مذهبی با رنگ های تیره مورد استفاده قرار می گیرد و در مراسمات مذهبی به ویژه در ماه محرم نیز با رنگ های مشکی، سبز و قرمز استفاده می شود.

حتی ممکن است افرادی را مشاهده کنید که بین مردم پرچم های تیره رنگی را با عنوان یا اباعبدالله بین مردم به ویژه کودکان توزیع می کنند و خود شان هم در موکبی که دارند هزاران پرچم با همین عنوان برای کودکان دیگر آماده کرده اند.

مردم ایران و کشور های جهان اسلام به امام حسین (ع) و ماه محرم ارادت خاصی دارند و همواره جزو پر شور ترین ماه های سال در کشور عراق، همین ماه محرم است و مردمانی که با پای پیاده به جاده می زنند و به شوق دیدن امام حسین (ع) صد ها کیلومتر را بدون خستگی طی می کنند و زمانی که می رسند آب چشمان شان سرازیر می شود و نمی توانند جلوی عشق به امام حسین را بگیرند.

استفاده از پرچم در مراسم های مذهبی

از گذشته های دور استفاده از پرچم در مراسم های مذهبی رواج داشته است و به این قرن نیز منتقل شده است. به عبارتی دیگر در هر مراسم مذهبی حداقل یک یا دو پرچم مربوط به مراسم وجود دارد و اگر نداشته باشد مطمئنا به چشم می آید.

شما هم اگر قصد خرید پرچم محرم به صورت آنلاین را دارید حتما به سایت دنیای پرچم سر بزنید و مطمئنا با حال و هوایی که دارد، از دیدن پرچم های موجود در این سایت به وجد خواهید آمد.

دیدگاهتان را بنویسید