پرچم

سفارش پرچم : نکات مهمی که باید در مورد پرچم ها بدانید !

امروزه سفارش پرچم به یکی از متداول ترین روش های بازاریابی تبدیل شده است که باعث شده است محبوبیت پرچم ها بیشتر از گذشته شود. برای سفارش پرچم های تبلیغاتی و یا سایر پرچم ها ، باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین کیفیت ممکن را از خروجی نهایی پرچم خود داشته باشید. در ادامه این مطلب به نکات مهمی که باید در مورد پرچم ها بدانید خواهیم پرداخت و آن ها را بررسی خواهیم کرد.

انواع جنس پرچم ها

نایلون

امروزه نایلون ها محبوب ترین پارچه برای سفارش پرچم شناخته می شوند. پرچم هایی که با نایلون ساخته می شوند ، مزایای خاصی نسبت به سایر مواد پرچم دارند ، مانند توانایی شناور شدن در هوا به دلیل مواد سبک تر به کار رفته در تولید آن. نایلون دارای رنگهای روشن تر و پر جنب و جوش تر است. مهمتر از همه ، نایلون می تواند در شرایط نامساعد آب و هوایی مقاومت کند و در صورتی که توسط باران و یا آب خیس شود می تواند به سرعت خشک شود. افزودن مواد خاص به پایه این پرچم ها ، اطمینان می دهد که پایه پرچم نایلونی شما در برابر زنگ زدگی مقاومت می کند و بیشتر دوام می آورد. البته کیفیت نایلون هم از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و با از نایلون مرغوب برای ساخت پرچم استفاده شود تا کیفیت نهایی پرچم در بهترین حالت ممکن باشد.

پلی استر

پلی استر با دوام ترین پارچه برای پرچم ها به شمار می رود. پرچم های پلی استر دنیای پرچم با یک پارچه پلی استر دو لایه بافته و ساخته شده اند. این پارچه مجلل رنگهای روشن و مقاوم در برابر محو شدن را ارائه می دهد و شامل یک بافت باز برای کاهش مقاومت باد و قابلیت پرواز است. پرچم های پلی استر انتخاب مناسبی برای مناطقی هستند که باد شدیدی در آن ها می وزد. برای پرچم هایی که کوچکتر از 8 اینچ در 12 اینچ هستند ، توری بادوامی برای مقاومت بیشتر به آن ها اضافه می شود.

پنبه

پرچمهای کلاسیک پنبه ای گزینه مناسبی برای نمایش یادبود در محیط های داخلی و خارجی هستند. این پرچم ها از بافت پنبه ای دو لایه مقاوم ساخته شده اند. رنگ ها فوق العاده غنی و پر جنب و جوش هستند ، که این موضوع پرچم های پنبه ای را برای نمایش با افتخار مناسب می کند. این پرچم ها معمولا دارای درزهای دو سوزنی با ستاره های گلدوزی شده و روکش های مقاوم هستند.

سفارش پرچم های تبلیغاتی و اهمیت استفاده از آن

سفارش پرچم های تبلیغاتی مشتریان شما را افزایش می دهد

پرچم های تبلیغاتی در هر شکل و اندازه ای هستند و کاربردهای زیادی دارند. اکثر این بنرهای تبلیغاتی دارای گرافیک چاپی سفارشی هستند که توسط مشتری ارائه می شود. پرچم تبلیغاتی دقیقاً به چه نوع پرچمی گفته می شود ؟ به طور کلی ، این نوع پرچم ها هر نوع بنری هستند که برای تبلیغ یک محصول یا خدمات استفاده می شود. پرچم های تبلیغاتی نیز معمولاً برای اعلام رویداد آینده مانند جشنواره یا نمایشگاه محلی استفاده می شوند. فروشندگان خودرو از این بنرهای سفارشی برای آگاه سازی مشتریان در محل قطعات و مدلهای خاصی از خودروها استفاده می کنند. این پرچم ها برای تبلیغات در حال رواج فزاینده ای برای تبلیغ در بین شرکت ها و شرکت های بزرگ هستند.

سفارش پرچم

پرچم های پیامی

یکی از خطوط تولید محبوب در میان پرچم های تبلیغاتی ، چاپ پرچم های پیامی است. این نوع پرچم ها بنرهای از پیش چاپ شده با متن های اختصاصی هستند. این پرچم های سفارشی معمولاً در خارج از مراکز مانند رستوران ها ، کافه ها و مشاغل کوچک دیده می شوند. پرچم های پیامی معمولاً یک کلمه با متن بزرگ برای اعلام فروش یا وضعیت مهم دیگر چاپ می شوند. علاوه بر این ها ، این پرچم های تبلیغاتی در حال حاضر با یک ستون استاندارد پرچم یا به عنوان بنر و پایه پر مانند ارائه می شوند. پرچم های پیامی معمولا شامل بنر 12 اینچی با پایه هستند. این پایه ها تأثیر بسزایی در جلوه پرچم ها دارند ، زیرا می تواند آزادانه در باد بوزد و به دبنال آن چشم مشتری به حرکت پرچم های پیامی جلب می شود. این پرچم ها برای تبلیغات نیز جداگانه فروخته می شوند و می توانید برای تخفیف بیشتر ، به صورت عمده خرید کنید.

سفارش پرچم تبلیغاتی روندی مشابه پرچم های پیامی دارد. شکل این بنرهای سفارشی شبیه به پر پرنده است. این پرچم های تبلیغاتی ، همچنین به عنوان بنرهای تجاری نیز شناخته می شوند و البته در اندازه های مختلف و با چند گزینه متفاوت ارائه می شوند. می توانید با استفاده از پایه یا پیچ پرچم خود را نصب کنید. مهم نیست که از چه نوع پیکربندی استفاده می کنید ، همه این پرچم های تبلیغاتی به خوبی در باد غوطه ور می شوند!

اندازه های موجود برای این پرچم های تبلیغاتی از کمی بیش از 3 متر ، تا ارتفاع سرسام آور 30 متر متغیر هستند. با یکی از این نمایشگرهای غول پیکر در فضای باز ، اثری ماندگار ایجاد کنید. همه این بنرهای سفارشی با گرافیک ارائه شده توسط مشتری چاپ می شوند. این بنرهای تبلیغاتی دارای یک پایه پلاستیکی بادوام هستند که دارای یک سوراخ می باشد تا آب یا ماسه برای وزن و ثبات بیشتر اضافه شود. همه این پرچم ها برای تبلیغات مطمئناً توجه عابران پیاده کنجکاو که در حال عبور هستند جلب می کند. برای ایجاد یک ابزار تبلیغاتی بزرگتر ، می توانید سفارش پرچم های خود را در دنیای پرچم ثبت کنید.

سفارش پرچم تبلیغاتی : راه نوین بازاریابی !

این پرچم ها بنرهای بزرگی هستند که معمولا روی سقف نصب می شوند. به طور معمول ، این پرچم های تبلیغاتی در مراکز بزرگ یا نمایشگاه های تجاری دیده می شوند. سه نوع از این بنرهای سقفی وجود دارد. مربع ، گرد و مثلثی. همچنین اندازه های مختلفی در میان پرچم های تبلیغاتی مختلف موجود است. بهترین واحد را متناسب با نیاز موجود انتخاب کنید. این پرچم های تبلیغاتی کارفرما را قادر می سازد در یک اتاق بزرگ در بین رقبا متمایز شود. مونتاژ این پرچم ها ساده است و می تواند توسط یک نفر انجام شود. همچنین این پرچم های سفارشی دارای یک کیف قابل حمل هستند تا حمل و نقل آنها سریع تر شود.

بنرهای ستون خیابانی جدیدترین خط تولید برای پیوستن به این محصولات روزافزون هستند. این نمایشگرهای سفارشی در همه جا استفاده می شوند! این تابلوهای تبلیغاتی معمولاً در تیرهای خیابان شهرهای محلی و نمایندگی های خودرو دیده می شوند. شهرداری های محلی تمایل دارند از این نوع پرچم تبلیغاتی به عنوان دکوراسیون فصلی استفاده کنند یا رویدادی محلی مانند جشنوارهای تابستانی را اعلام کنند. نمایندگی های خودرو از این پرچم های سفارشی برای هدایت مشتریان به محل مناسب یا به مدل خاصی از ماشین استفاده می کنند. علاوه بر این ها ، دانشگاه ها شروع به استفاده از پرچم ها برای تزئین دکوراسیون برای ایجاد یک محیط جذاب تر می کنند. این بنرهای خیابانی در چند اندازه مختلف و همچنین تک و دو بال ارائه می شوند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید