پرچم

فروش پرچم و نکات قابل توجهی که باید در هنگام خرید در نظر داشته باشید !

فروش پرچم

پرچم ها با پارچه یا مواد مشابه ساخته می شوند که آرمان های یک دولت ، یک جامعه ، یک سازمان ، نیروی مسلح ، یک دفتر یا یک فرد را نشان می دهد. پرچم ها معمولاً به شکل مستطیلی هستند و با یک چوب یا طناب چسبانده می شوند. پرچم ها می توانند استفاده های مختلفی برای سازمان و یا کسب و کارها داشته باشند از تبلیغات گرفته تا ارجاع به یک فستیوال ! اگر به دنبال خریدی مطمئن از بهترین وب سایت فروش پرچم هستید ادامه این مطلب را از دست ندهید !

پیشینه استفاده مردم از پرچم ها و فروش پرچم

در قرون اولیه گروه های خاصی از مردم نیزه ها را تزئین کرده بودند که نمادهای فرهنگی آنها را نشان می داد. بعدها مردم نیز از روبان ، تزئینات چرمی یا ابریشمی روی نیزه ها استفاده کردند تا گروه خود را از گروه دیگر متمایز کنند. کاشفان اولیه سرزمین ها همیشه هنگام ورود به زمین های ناشناخته صلیب یا مجسمه خود را نصب می کردند ، اما بعداً از پرچم ها برای اعلام حضور خود یا نشان دادن حاکمیت استفاده کردند.

چرا کشورها پرچم دارند؟

پرچم نشان می دهد که ما به یک جامعه ، سازمان یا ملت تعلق داریم و باورها ، اهداف ، قوانین و مقررات مشترک داریم. پرچم ها نمادهای ملی هستند. هر کشوری دارای پرچم خاصی به عنوان نماد ملی خود است. اولین پرچم ها در قرن هجدهم به اهتزاز درآمدند تا به دیگران بگویند که ما صاحب یک قطعه زمین هستیم (“تصرف شده”) و ما بر مردم و سرزمین (“اعلام حاکمیت”) حکومت می کنیم.

هنگامی که نیل آرمسترانگ اولین انسانی بود که روی ماه فرود آمد و اولین قدم ها را بر روی ماه در سال 1969 انجام داد ، پرچم آمریکا را بر روی ماه نصب کرد. سر ادموند هیلاری و شرپا تنزینگ نورگای ، اولین مردانی که به قله بلندترین قله جهان ، اورست صعود کردند و به آن رسیدند ، هنگام رسیدن به قله اورست در مه 1953 ، “اتحادیه جک” بریتانیایی را نصب کردند.

فروش پرچم : نمادهای جهانی در پرچم های جهان

حالا کدام نمادها بیشتر در پرچم ها استفاده می شود؟ همه فرهنگ ها از نمادهای خاصی استفاده می کنند که برای آنها معنادار است ، برخی از نمادها حتی جهانی هستند ، یعنی در سراسر جهان یک معنی دارند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

• خورشید: دایره خورشید نماد وحدت و انرژی است.

ژاپن “سرزمین طلوع آفتاب” نامیده می شود و در پرچم ملی خود از خورشید (ساده شده به عنوان یک دایره) استفاده می کند. کشور دیگری که از این نماد قدرتمند استفاده می کند: آرژانتین.

• ماه: ماه معمولاً به شکل هلال به منظور متمایز نشان دادن آن از نماد خورشید نمایش داده می شود. در ترکیب با یک ستاره ، ماه نشان دهنده الوهیت و به ویژه اسلام است.

تونس دارای سه نماد قدرتمند در پرچم ملی خود است: هلال ماه و یک ستاره قرمز در یک دایره سفید نشان دهنده خورشید قرار گرفته است. سایر کشورهایی که از این نماد استفاده می کنند: ترکیه ، سنگاپور.

• ستارگان: صورت فلکی ستارگان اغلب نشان دهنده انرژی هستند ، به ویژه هنگامی که آسمان شب یا صورت فلکی ستاره را به تصویر می کشند

پرچم ایالات متحده “ستارگان و نوارها” نامیده می شود سایر کشورها از ستاره به عنوان نماد استفاده می کنند: استرالیا ، نیوزلند ، برزیل.

• صلیب: در زمان های قدیم صلیب فقط نماد نقاط مختلف قطب نما بود ، در قرن چهارم اما صلیب نیز به عنوان نماد ایمان در نظر گرفته شد.

کشورهایی که از این نماد استفاده می کنند: انگلستان (پرچم را در سمت راست ببینید) ، سوئد ، نروژ ، سوئیس

• مثلث: سه نقطه مثلث نشان دهنده تثلیث (پدر ، پسر و روح القدس) در مسیحیت است. مثلث اغلب نماد قدرت و قدرت است. کشورهایی که از این نماد استفاده می کنند: باهاما ، اریتره ، سودان ، ساموآ آمریکایی و دیگران

• مربع: چهار طول زوج مربع نماد تعادل و اضداد برابر هستند.

پرچم سوئیس تنها پرچم مربع در جهان است. آیا می دانید که پرچم سازمان بین المللی بشردوستانه “صلیب سرخ” از پرچم معکوس استفاده می کند؟ دارای صلیب قرمز در زمینه سفید است.

فروش پرچم

اهمیت نمادها ، اشکال و رنگها در فروش پرچم

پرچم های جهان مجموعه های مختلف رنگ و نمادها را نشان می دهد ، مانند خورشید یا ماه ، برخی از نمادهای فرهنگی ، مانند پرنده یا گل و گاهی حتی برخی نوشته ها در آن وجود دارد ، مانند پرچم سبز عربستان. شما می توانید پرچم کشورها را بر اساس رنگ ها و نمادها متمایز کنید و حتی برخی از کشورها برای پرچم های ملی خود از اشکال دیگری غیر از شکل مستطیل معمول استفاده می کنند. با این توضیحات پرچم نپال تنها پرچم جهان است که مستطیل یا مربع شکل نیست.

همچنین بسیاری از نمادهای دیگر در پرچم های جهان استفاده می شود. کانادا از پرچمی استفاده می کند که نشان می دهد این کشور مراقب طبیعت و محیط زیست خود است. درخت افرا درخت ملی کانادا است.

استفاده از رنگ ها در پرچم

قرمز و سفید رنگهای غالب در بیشتر پرچم های جهان هستند. اکثر پرچم ها حاوی رنگ های اصلی هستند ، قرمز ، آبی ، سبز و برخی از کشورها نیز از رنگ های زرد یا ثانویه استفاده می کنند. رنگ طلایی نیز در بسیاری از موارد استفاده می شود. پرچم های طلایی معمولا به عنوان رنگ پادشاهان نیز در نظر گرفته می شود. رنگ ها در فرهنگ های مختلف می توانند معانی متفاوتی داشته باشند.

فروش پرچم : نکاتی که باید در هنگام خرید پرچم در نظر داشته باشید

همانطور که قبل تر هم اشاره کردیم ، پرچم بزرگترین نمایش میهن پرستی محسوب می شود. پرچم خریداری شده باید مناسب و بهترین در محدوده خود باشد. هنگام خرید و فروش پرچم ، باید بسیار خاص باشید. قبل از اینکه یک تأمین کننده ، پرچم را برای شما ارسال کند ، باید اطمینان حاصل کنید که پرچم مورد نظر ، مشخصات مورد نظر شما را دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

هدف پرچم

پرچم ها می توانند اهداف مختلفی را دنبال کنند که می تواند شامل پرچم های ملی ، پرچم های دولتی ، پرچم های نظامی و تاریخی باشد. همه این پرچم ها را می توان به دلایل مختلفی خریداری کرد و شما می توانید یک ، دو یا حتی همه این پرچم ها را در خانه خود داشته باشید زیرا اهداف مختلفی را ارائه می دهند. برای نشان دادن وطن پرستی ، پرچم ملی را می توان خریداری کرد و پرچم های نظامی یا تاریخی را برای اهمیت ضمنی آنها خریداری کرد. بنابراین ، قبل از ثبت سفارش پرچم ، اطمینان حاصل کنید که پرچم هدف مورد نظر را برآورده می کند.

فروش پرچم : هزینه

پرچم ها متناسب با جنس ساخته شده و طراحی پرچم متفاوت هستند. پرچم های نایلونی ، پلی استری ، آستین نایلونی و پرچم های چاپ شده از نایلون خالص وجود دارند. همه این پرچم ها قیمت متفاوتی دارند و بنابراین شما باید پرچم متناسب با بودجه خود انتخاب کنید و مورد پسند شما باشد.

طول قطب

آیا پرچم را برای نمایش در محیط داخلی یا خارجی خریداری می کنید؟ برای پرچم های داخلی ، طول استاندارد پرچم در اکثر موقعیت ها می تواند مناسب باشد. با این حال ، هنگام دریافت پرچم برای نمایش در فضای باز ، ابتدا باید طول پرچم را بدانید. شما باید تعیین کنید که قطب پرچم شما چقدر بلند است تا بهترین اندازه پرچم را برای تعادل انتخاب کنید. به طور کلی ، پرچم انتخابی نباید بیشتر از ارتفاع کلی تیر پرچم در معرض نمایش باشد. حداقل اندازه مجاز پرچم یک چهارم تیر پرچم است.

فروش پرچم : دوام

از آنجا که پرچم باید برای مدت طولانی در خارج از خانه بماند و با شرایط آب و هوایی شدید مانند تابش اشعه ماوراء بنفش مواجه می شود ، باید مواد مورد استفاده برای ساخت پرچم و همچنین دوخت و دوز آن را بررسی کنید. پرچم های بسیار قوی ساخته شده از نایلون و/یا پلی استر می توانند مقاومت بالایی در برابر شرابط بد آب و هوایی داشته باشند و همچنین پرچم ها باید طوری ساخته شده باشند که در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاومت داشته باشند.

سفارش پرچم

قبل از خرید پرچم ملی یا هر پرچم دیگر ، ترتیب آویختن پرچم ها را در نظر داشته باشید. ترتیب پرچم های مشترک شامل داشتن پرچم ملی در بالا ، نظامی یا تاریخی در پایین و پرچم ملی در وسط است. هنگام خرید این نکته را در نظر داشته باشید و مطمئن شوید که از مواد آویزان کافی مانند طناب برای نگه داشتن پرچم ها در محل خود استفاده می کنید. برای خرید پرچم ها با بهترین کیفیت ممکن با متخصصان دنیای پرچم در ارتباط باشید.

فروش پرچم : فضا

باید فضای کافی برای پرچم و فرود آزادانه وجود داشته باشد. پرچم ها هرگز نباید زمین ، درختان یا ساختمانها را لمس کند. پرچم کوچکتر برای فضای کوچکتر مناسب است. در نتیجه ، دریافت پرچم مناسب نه تنها برای اهداف نظارتی بلکه برای اهداف زیبایی نیز مهم به شمار می رود.

فروش پرچم

فروش انواع پرچم متناسب با نوع مواد اولیه

مواد پرچم از نظر وزن و ضخامت متفاوت هستند. به عنوان مثال ، وزن نخ هایی که برای دوخت پرچم استفاده می شود ، از آسیب به پرچم شما در باد جلوگیری می کند. هنگام خرید و فروش پرچم باید به چند نکته توجه داشته باشید که در ادامه می توانید آن ها را بررسی کنید.

نایلون

نایلون محبوب ترین انتخاب پارچه برای پرچم های بیرونی و داخلی است. معمولاً نایلون نازک و براق در نظر گرفته می شود. در برابر نور و آفتاب مقاوم است و به سرعت خشک می شود. سبک بودن آن در واقع پرواز راحت را حتی در گرم ترین شرایط آب و هوایی برای پرچم ها آسان می کند و در هوای آفتابی ظاهر جذابی ایجاد می کند. پرچم های ساخته شده با نایلون یک نمای روشن و پر جنب و جوش به مخاطبان ارائه می کند. همچنین در مناطق بارانی به دلیل سریع خشک شدن گزینه مناسب و عالی به نظر می رسد. این نوع پارچه به طور کلی مقرون به صرفه تر از سایر گزینه ها است.

معایب: پرچم های نایلونی به دلیل وزن کم ، مانند پرچم های دیگر دوام بالایی ندارند. از آنجا که آنها می توانند به راحتی در کوچکترین نسیمی پرواز کنند ، باید به محل زندگی و شرایط آب و هوایی توجه داشته باشید.

فروش پرچم : پلی استر

پلی استر که بهترین انتخاب برای مناطق شدید بادی و مکان هایی با شرایط آب و هوایی شدید تلقی می شود ، با دوام ترین نوع در میان همه پرچم های موجود در بازار است. این پارچه از طریق رنگهای مقاوم در برابر محو شدن تجملاتی را ارائه می دهد و شامل بافت باز برای کاهش مقاومت در برابر باد و همچنین توانایی پرواز است. پرچم های پلی استر دارای طول عمر عالی در فضای باز هستند. اگرچه نایلون قابلیت خشک شدن سریع را دارد ، اما پلی استر مقاومت بهتری در برابر آب ارائه می کند.

معایب: اگرچه پرچم های پلی استر دارای کیفیت رنگ فوق العاده ای هستند ، اما سطح آنها هنگام لمس کردن کمی کدر و خشن به نظر می رسد. از آنجایی که سنگین تر از پرچم های نایلون هستند ، این ماده به بیش از یک نسیم نیاز دارد تا بتواند پرواز کند !

پنبه

این پارچه پرچم در اکثر نقاط سنتی تلقی می شود. برخی از پرچم های پنبه می توانند در فضای باز مقاومت کنند ، اما برای دوام بیشتر نیاز به مراقبت و توجه بیشتری دارند. پنبه رنگ های غنی و پر جنب و جوش را با کیفیت پوشیدن خوب ترکیب می کند که ظاهر عالی را به ارمغان می آورد. این انتخاب کلاسیک می تواند برای نمایش در محیط داخلی و مصارف تشریفاتی مفید باشد.

معایب: یکی از معایب اساسی که باید در نظر داشت این است که پرچم های پنبه در برابر آب مقاوم نیستند و به طور معمول در شرایط آب و هوایی نامناسب مقاومت نمی کنند. این نوع پرچم ها همچنین به راحتی چروک می شوند ، محو و لکه دار می شوند و حتی کوچک می شوند و به همین دلیل نسبت به پرچم های پلی استر و نایلون به مراقبت بیشتری نیاز دارند.

فروش پرچم های سفارشی

هنگامی که پرچم های سفارشی می خرید ، کار شما فقط به خرید ختم نمی شود. کار با طراحی پرچمی که می خواهید نمایش داده شود شروع می شود. مهم این است که شما پرچمی را طراحی کنید که جذاب باشد و همچنین بتواند پیام مورد نیاز را به درستی به مخاطبان منتقل کند. پرچم های خیلی کوچک یا خیلی بزرگ می توانند مشکل ساز باشند زیرا پرچم های کوچک از دور دیده نمی شوند و پرچم های بزرگ در همه مکان ها قابل نصب نیستند. برای اینکه بتوانید ترکیب مناسب طرح ، اندازه و گرافیک را پیدا کنید ، می توانید از متخصصان دنیای پرچم استفاده کنید تا در مراحل خرید پرچم های سفارشی به شما کمک کنند.

برخی عوامل مهم دیگر در خرید و فروش پرچم ها که باید در نظر گرفته شوند

  • اگر فونت سفارشی را انتخاب می کنید ، ممکن است برای همه نوع مخاطبی که محصول شما به آن توجه دارد مناسب نباشد. در مورد گرافیک های سفارشی نیز همینطور است. همکاری با شرکتی که در زمینه طراحی پرچم مجرب است ، به شما کمک می کند تا محصولی را پیدا کنید که برای همه محصولات و خدماتی که می فروشید مناسب باشد و همچنین برای مخاطبین شما و همچنین مشتریان جدید جذاب باشد.
  • قابل حمل بودن پرچم ها مهم است. هنگامی که مایل به استفاده مجدد از پرچم ها هستید ، مهم است که هنگام خرید به قابلیت حمل آنها اهمیت دهید. هنگام خرید پرچم ، مطمئن شوید که یک کیف حمل نیز دارید تا حمل آن آسان شود. اگر می خواهید از پرچم ها برای تبلیغات تجاری خود استفاده کنید ، می توانید نسخه های سبک تری از پرچم ها مانند پرچم های پر مانند را انتخاب کنید. از آنجا که پرچم ها برای تجارت شما بسیار مهم هستند ، موادی را انتخاب کنید که برای شما بهترین گزینه باشند.
  • از پرچم های خود در برابر آب و هوا محافظت کنید – انتخاب مواد مناسب با توجه به مکان شما بسیار مهم است. اگر در منطقه ای بادگیر هستید ، مهم است که پرچم را از بادهای شدید محافظت کنید ، حتی اگر مواد برای چنین آب و هوایی مناسب باشد. این امر باعث می شود پرچم ها عمر طولانی تری داشته باشند. همچنین ، لوازم جانبی پرچم خود را از شرکت های مورد اعتماد خرید کنید که گزینه های طراحی را ارائه می دهند و دوام را تضمین می کنند. این کار پرچم های شما را از شرایط آب و هوایی غیر منتظره نجات می دهد و در طولانی مدت به صرفه جویی در هزینه شما کمک می کند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید