پرچم

پرچم رومیزی : انواع مختلف پرچم های رومیزی و مزیت های آن ها

پرچم رومیزی

پرچم ها را می توان به نوعی نشان دهنده هویت دانست. به این ترتیب کسب و کارهایی که به دنبال فعالیت جدی تر و افزایش مخاطبان و به دنبال آن افزایش درآمد هستند ، باید هویتی مستقل داشته باشند تا در ذهن مخاطبان با آن هویت شناخته شوند. داشتن هویتی مستقل برای کسب و کار می تواند مزیت های بسیاری داشته باشد که همگی به پیشرفت روز افزون کسب و کار و تبدیل آن به برند کمک خواهند کرد. در ادامه به یکی از انواع پرچم ها یعنی پرچم رومیزی می پردازیم و به بررسی مزایای آن برای کسب و کارها می پردازیم.

پرچم رومیزی چیست ؟

پرچم های رومیزی همانطور که از نام آن ها پیداست ، پرچم هایی هستند که مناسب قرارگیری بر روی میز هستند ، به همین دلیل معمولا این نوع پرچم ها در ابعاد کوچک ساخته می شود. پرچم رومیزی معمولا از سه قسمت تشکیل شده است که این سه قسمت شامل پرچم ، میله و پایه نگه دارنده می شود. پایه نگه دارنده می تواند متناسب با نیاز شما از جنس های متفاوتی باشد اما معمولا کسب و کارها به دنبال میله های فلزی و یا آلومینیومی هستند که می تواند علاوه بر اینکه دوام بیشتری داشته باشد ، زیبایی خاصی هم به میز کار بدهد.

انواع پرچم رومیزی

از آنجایی که پرچم رومیزی همان از خانواده پرچم هاست با این تفوات که در مقیاس کوچک تری ارائه می شود ، می توان انتظار داشت که بتوان انوع پرچم ها را به عنوان پرچم های رومیزی طراحی و تولید کرد. بنابراین در ادامه به انواع متداول پرچم های رومیزی می پردازیم که هر کدام مزیت ها و ویژگی های خاص خود را خواهند داشت.

پرچم های رومیزی تبلیغاتی تیغه ایی

پرچم های تیغه ایی معمولا جزو خاص ترین پرچم های طراحی شده هستند. طراحی پرچم های تیغه ایی به نوعی شبیه تیغه می باشد و می توان آن را مستطیلی دانست که از گوشه ایی خمیده شده است. معمولا می توان انواع طرح های گرافیکی را بر روی این نوع از پرچم ها پیاده کرد و از این بابت محدودیتی وجود نخواهد داشت ، البته می تواند شکل این پرچم ها کار را برای طراح و روند چاپ طرح سخت تر کند اما ارزش آن را خواهد داشت چرا که این پرچم ها می توانند بیشتر از سایر انواع پرچم ها خودنمایی کنند و باعث جلب نظر افراد بیشتری شوند.

مزیت های پرچم های رومیزی تبلیغاتی تیغه ایی

اولین مزیت پرچم های رومیزی تیغه ایی و یا به طور کلی پرچم های رومیزی ، قابلیت حمل آسان این نوع پرچم ها می باشد که می توان به راحتی آن ها را به هر محل و یا کنفرانسی حمل کرد ، به این ترتیب می توانید در هر مکانی نماینده برند و کسب و کار خود باشید و حتی باعث جذب بیشتر مخاطب و مشتری شوید. علاوه بر این ها می توانید این پرچم ها را در وسیله نقلیه خود هم داشته باشید.

این پرچم های کوچک تبلیغاتی می توانند به صورت غیر مستقیم برای کسب و کار شما مفید باشند و باعث افزایش آگاهی از برند شما شوند ، با این وجود هزینه ایی که برای این پرچم های رومیزی تیغه ایی پرداخت خواهید کرد بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و می توانید با بودجه کم هم لوگوی اختصاصی خود را بر روی پرچم های رومیزی تیغه ایی داشته باشید.

پرچم رومیزی

پرچم های تبلیغاتی رومیزی اشک مانند

این نوع پرچم ها شباهت نسبتا زیادی به پرچم های تیغه ایی دارند با این تفاوت که به جای پرچم مستطیلی ، پرچم بیشتر شبیه اشک طراحی می شود. پرچم های اشک مانند هم از سه قسمت پرچم ، میله و پایه نگه دارنده تشکیل شده است که می تواند نمایی شیک به میز کاری شما هدیه کند. چاپ طرح گرافیکی بر روی این نوع پرچم ها می تواند از چاپ طرح بر روی پرچم های تیغه ایی هم سخت تر باشد اما طبیعتا سرمایه گذاری مفیدی می تواند باشد.

مزیت های پرچم تبلیغاتی رومیزی اشک مانند

مشابه پرچم های تیغه ایی این نوع از پرچم ها هم می توانند مزیت های مشابهی برای کسب و کار شما به دنبال داشته باشند و همچنین می توانید چاپ یک طرفه و یا چاپ دو طرفه بر روی پرچم خود داشته باشید. چاپ های یک طرفه معمولا می توانند پاسخگوی نیازهای کسب و کارها باشند اما اگر به دنبال جذابیت بیشتر میز کاری هستید و یا لوگوی کسب و کار شما چاپ دو طرفه را می طلبد ، می توانید از چاپ دو طرفه برای پرچم های تبلیغاتی رومیزی خود استفاده کنید.

پرچم های تشریفاتی

پرچم های رومیزی تشریفاتی یکی دیگر از انواع پرچم رومیزی هستند که معمولا کاربردهای رسمی دارند و همچنین از این نوع پرچم ها برای نمایش نمادهای کشورها استفاده می شود. پرچم های رومیزی تشریفاتی هم از سه قسمت پرچم ، میله و پایه نگه دارنده تشکیل شده است که پایه نگه دارنده می تواند علاوه بر فلزی بودن به صورت سنگ مرمر هم باشد. معمولا فلز می تواند گزینه مناسب تری برای پایه نگه دارنده باشد و همچنین می تواند نمای شیک تری ارائه کند ، اما پایه های سنگ مرمر هم از زیبایی خاصی برخوردارند ، که می توانید متناسب با سلیقه و موقعیت پایه نگه دارنده پرچم رومیزی خود را انتخاب کنید.

مزیت های پرچم های رومیزی تشریفاتی

پرچم های تشریفاتی معمولا از نظر دوردوزی با سایر پرچم ها متفاوت هستند. سایر پرچم ها معمولا دوردوزی ندارند و تنها شکل ساخت پرچم متفاوت خواهد بود اما پرچم های تشریفاتی به طور عمده دوردوزی طلایی رنگ دارند که آن ها را متمایز می کند. این رنگ طلایی می تواند به معنای برجسته تر بودن باشد و به نوعی پرچم را خاص تر جلوه کند و همین موضوع می تواند یکی از مزیت های پرچم های رومیزی تشریفاتی محسوب شود.

نتیجه گیری

مهم نیست که برای چه رویداد و یا جشنواره ایی نیاز به پرچم دارید ، پرچم های رومیزی معمولا یکی از پایه های ثابت جشنواره ها و رویدادها هستند که به طور معمول در قسمت ها و میزهای مختلف شاهد پرچم رومیزی هستیم. استفاده از پرچم می تواند برای کسب و کار شما بسیار مفید بوده و مزیت های افزایش اگاهی از برند ، نشان هویت مستقل کسب و کار و یا حتی برند سازی می تواند با هزینه نسبتا کمی تحقق یابد.

دنیای پرچم از با سابقه ترین تولید کننده های پرچم در ایران می باشد که با سال ها تجربه در زمینه طراحی تا تولید پرچم های مختلف در این زمینه پیشگام بوده است. از پرچم های تشریفاتی گرفته تا پرچم های ساحلی ، همگی با بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه ساخته می شوند تا در بلند مدت پرچم ها بتوانند با کیفیت بالا به کار خود ادامه دهند.

علاوه بر این ها تیم پشتیبانی دنیای پرچم تا 18 ماه پس از خرید با شما خواهند بود تا مشکلی با پرچم ها در ادامه نداشته باشید و همچنین پس از خرید پرچم ها در محل به صورت رایگان نصب خواهند شد و می توانید از ارسال های رایگان پرچم ها به نقاط مختلف ایران هم بهره مند شوید. بنابراین اگر در زمینه خرید پرچم و یا چاپ پرچم مشکل و یا سوالی دارید می توانید با متخصصان و مشاوران حرفه ایی دنیای پرچم در تماس باشید تا به سوال ها و شبهه های شما در مورد پرچم ها پاسخ داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید