پرچم

چاپ پرچم تبلیغاتی : بازدهی بالا در کنار مقرون به صرفه بودن !

چاپ پرچم تبلیغاتی

می توان گفت که روش چاپ پرچم تبلیغاتی یکی از روش های کلاسیک برای تبلیغات به شمار می آید که از اوایل پیدایش پرچم ها تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این روش تبلیغاتی کلاسیک ، امروزه هم کاربردهای بسیاری برای انواع کسب و کارها و برندهای مختلف دارد ، در واقع بسیاری از کسب و کارها استفاده از روش چاپ پرچم تبلیغاتی برای برندسازی را ضروری می دانند و به دنبال روش هایی برای به حداکثر رساندن بازدهی تبلیغات خود با استفاده از چاپ پرچم تبلیغاتی هستند.

انوع پرچم های تبلیغاتی

با گسترش استفاده از پرچم ها برای تبلیغات ، انواع مختلفی از پرچم های تبلیغاتی طراحی و ساخته شدند تا انواع نیازهای کسب و کارها و یا برندها را پوشش دهند ، بنابراین فارغ از اینکه چه نوع کسب و کاری دارید ، می توانید از انواع مختلف پرچم های تبلیغاتی برای کاربردهای مختلف در داخل و یا خارج از محیط کاری استفاده کنید.

پرچم های تیغه ایی (Blade Flags) : پرچم هایی برای جذب حداکثری !

شاید اگر تا به حال این نوع از پرچم ها را مشاهده نکرده اید ، پرچم های تیغه ایی برای شما جذاب تر از سایر پرچم ها به نظر برسد و دلیل اصلی آن هم می تواند طراحی شیک و اختصاصی باشد که این نوع پرچم ها دارند. طبیعتا برای دستیابی به چنین طرحی باید علاوه بر اینکه پرچم دچار تغییرات شود ، میله نگه دارنده پرچم هم دستخوش تغییراتی شود. در طراحی میله این پرچم می توان از دو نوع طراحی استفاده کرد که هر کدام از این طرح ها متناسب با کاربرد چاپ پرچم های تبلیغاتی تیغه ایی می توانند متفاوت باشند.

بررسی طراحی میله و نگه دارنده پرچم های تبلیغاتی تیغه ایی

در اولین طراحی میله پرچم های تیغه مانند و یا تیغه ایی ، می توان برای ایستاده نگه داشتن پرچم در ارتفاع های بیشتر ، میله این پرچم را به نگه دارنده اصلی که به صورت عمودی قرار دارد متصل کرد که نحوه متصل کردن هم به طراحی هر دو قسمت وابسته می باشد. در روش دوم برای طراحی میله این پرچم ها ، از یک نگه دارنده چهار یا چند پایه ایی استفاده می شود که این روش برای قرار دادن پرچم در ارتفاع های کمتر می باشد و از پرچم در برابر وزش های نسبتا شدید محافظت می کند ، البته اگر در منطقه استفاده از پرچم ، وزش شدید بار وجود دارد باید از متخصصان نصب پرچم بخواهید تا پرچم شما را با تجهیزات بیشتر در برابر وزش های شدید باد ایمن تر کنند.

بررسی ظاهری پرچم های تبلیغاتی تیغه ایی

بعد از بررسی قسمت میله پرچم به طراحی ظاهری خود پرچم تیغه ایی تبلیغاتی می رسیم. از آنجایی که قسمت بالایی میله این نوع پرچم ها دارای خمیدگی و قوس حدودا 20 تا 30 درجه ایی هستند ، پرچم هم باید این انحنا را داشته باشد. در قسمت پایینی پرچم می توان هم از انحنا استفاده کرد و هم می توان به طح ساده تر یعنی بدون انحنا بسنده کرد که این موضوع می تواند تا حدی به سلیقه و نیاز شما برای چاپ پرچم تبلیغاتی وابسته باشد.

چاپ پرچم تبلیغاتی

فضای در دسترس پرچم برای چاپ گرافیکی

یکی از نکات مثبت پرچم های تیغه ایی ، فضای موجودشان برای چاپ طرح های گرافیکی می باشد. در حقیقت اگر حتی طرح شما ، طرح نسبتا بزرگی باشد ، ی توانید به نوعی آن را بر روی پرچم چاپ کنید و یا حتی در صورت نیاز از پرچم های بزرگ تر خانواده پرچم های تیغه ایی استفاده کنید. معمولا طول پرچم های بزرگ این خانواده به چیزی حدود 450 سانتی متر می تواند برسد و همچنین می توان انتظار عرضی حدود 60 سانتی متر داشت.

اگر به پرچم های کوچکتری نیاز دارید می توانید از پرچم های تیغه ایی 45 در 150 سانتی متر استفاده کنید که علاوه بر داشتن فضای مناسب برای چاپ طرح های گرافیکی ، این امکان را به شما می دهند تا از آن ها در محیط های داخلی که فضای کمتری در دسترس می باشد ، هم استفاده کنید. همچنین متناسب با نیاز خود می توانید از ابعاد دیگر این نوع از پرچم ها هم استفاده کنید که تقریبا باعث می شود هر نوع نیازی با این پرچم ها پاسخ داده شود.

ویژگی ها و نکات مثبت چاپ پرچم های تبلیغاتی تیغه ایی

سبک بودن : مهمترین نکته مثبت این نوع از پرجم ها را می توان سبک بودن آن ها دانست که همین موضوع باعث می شود پرچم های تبلیغاتی تیغه ایی از قابلیت حمل بالایی برخوردار باشند و بتوان به راحتی از آن ها در محیط های مختلف استفاده کرد. علاوه بر این ها ، پرچم های تیغه ایی می توانند به راحتی پیاده سازی شوند و به این ترتیب معمولا بعد از اولین نصب این نوع از پرچم ها توسط متخصصان ، می توانید به راحتی پرچم های تیغه ایی را حمل و یا در مکان دیگری نصب کنید.

میله های محکم :از دیگر نکات مثبت پرچم های تیغه ایی تبلیغاتی می توان به میله های محکم آن اشاره کرد. در واقع معمولا میله های این نوع از پرچم ها به صورت آلومینیوم ساخته می شوند که می تواند طول عمر بالا در کنار مقاومت بالا در برابر شرایط نامساعد آب و هوایی ارائه کند.

مقاومت بیشتر : معمولا در مناطقی که وزش باد نسبتا شدیدی وجود دارد ، پرچم ها می توانند طول عمر کمتری داشته باشند ، به همین ترتیب در طراحی پرچم ها باید به نوعی به این نکته هم توجه داشت. از آنجایی که پرچم های تیغه ایی از هر سه طرف به میله متصل هستند ، می توانند در وزش های شدید باد ، مقاومت بیشتری در مقایسه با سایر پرچم ها داشته باشند. البته اگر به دنبال رها کردن پرچم در باد برای زیبایی بیشتر هستید ، پرچم های تیغه ایی می توانند تا حدی نیاز شما را بر طرف کنند !

طراحی جذاب تبلیغاتی : اگر انواع پرچم ها را بررسی کرده باشید ، مطمئنا می توانید بگویید که پرچم های تبلیغاتی تیغه ایی طراحی منحصر به فردی دارند که باعث می شود برای تلبیغات مناسب تر باشند چرا که اگر پرچمی بتواند نگاه مخاطب را در سریع ترین زمان به خود جلب کند ، می تواند پیام های تبلیغاتی را بهتر منتقل کند.

چالش ها و هزینه پرچم های تیغه ایی

شاید یکی از چالش های این نوع از پرچم ها ، برای طراحان گرافیکی باشد ، چرا که بخش بیشتر این پرچم ها به صورت عمودی است و فضای عرضی زیادی در اختیار طراحان قرار ندارد و به همین دلیل طراحان باید زمان بیشتری برای طراحی گرافیک های شما صرف کنند که به این ترتیب می تواند هزینه کلی پرچم بیشتر هم شود. از آنجایی که میله و پرچم ، طراحی نسبتا پیچیده تری در مقایسه با سایر انواع پرچم ها دارند ، طبیعتا هزینه بیشتری هم خواهند داشت.

نتیجه گیری

اگر به دنبال چاپ پرچم تبلیغاتی هستید ، قطعا پرچم های تیغه ایی می توانند یکی از گزینه های شما باشند. بنابراین اگر به دنبال پرچمی شیک و جذاب برای تبلیغات کسب و کار و یا برند خود در محیط داخلی و یا خارجی هستید ، پرچم های تیغه ایی را در ذهن خود داشته باشید. اگر به نیاز به چاپ پرچم تبلیغاتی دارید ، می توانید با متخصصان و مشاوران مجرب تیم دنیای پرچم در ارتباط باشید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید